About
Anasayfa About
Anasayfa About
Bu proje 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında TÜBİTAK tarafından desteklenmektedir.
01GeoGebra AR öğretimine yönelik adaptif öğrenme modüllerini geliştirerek, öğretmen ve öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik içerik bilgilerini (TPİB) artırmayı hedeflemektedir.
02Projede hedef kitlesi, matematik öğretmenleri ve öğretmen adayları olarak belirlenmiştir.
03Proje, GeoGebra AR öğretim modüllerinin entegrasyonu, ilgili öğrenme içeriklerinin geliştirilmesi, ve bu modüllerin eğitimcilere sunulması gibi çıktıları kapsar.
03GeoGebra AR, matematik eğitiminde artırılmış gerçeklik kullanımını teşvik ederek, eğitim teknolojileri alanında yenilikçi uygulamaların önünü açar.
Proje, öğretmen ve öğretmen adaylarının teknolojiyi pedagojiyle entegre etme becerilerini geliştirerek, öğretim kalitesini artırmayı hedefler.
GeoGebra AR modülleri sayesinde, geniş bir eğitimci ve öğrenci kitlesine matematik öğretimi konusunda kolay erişilebilir ve etkileşimli kaynaklar sunulur.
Bu proje, eğitimde dijital araçların ve yöntemlerin benimsenmesini teşvik ederek, öğretim metodolojilerini modernize etmeyi ve eğitim kalitesini artırmayı amaçlar.
GeoGebra AR, öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının matematik öğretiminde teknolojik araçları kullanma konusunda yetkinliklerini artırarak, daha etkili ve interaktif dersler sunmalarını sağlar. Bu, öğrencilerin matematiksel kavramları daha iyi anlamalarına ve uygulamalarına olanak tanır.
Proje, farklı coğrafi ve ekonomik koşullardaki öğretmen ve öğrencilere yönelik olarak, kaliteli eğitim materyallerine erişimi kolaylaştırır. GeoGebra AR'ın sunduğu adaptif öğrenme modülleri, öğrencilerin bireysel öğrenme ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir, böylece her öğrenciye uygun öğrenme deneyimi sunulur.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi